پیام سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش رکنا، تاریخ پر برکت ارتش سرافراز ما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مملو از صفحات زرین و افتخارآمیز از جبهه های حق علیه باطل، سازندگی، امنیت مرزها، کمک به هموطنان در بلایای طبیعی(سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا) و عرصه اقتدار و ارتقای بنیه دفاعی می باشد و این دلاور مردان دوشادوش سایر نیروهای مسلح و بسیجیان جان برکف با حماسه آفرینی و تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده، دندان طمع دشمنان را خرد کرده و طعم تلخ شکست را به دشمنان این مرز و بوم چشانده اند.

بی تردید ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و عزت و امنیت ملت شریف ایران نقش های ماندگاری در اذهان و صفحات تاریخ معاصر پدید آورده است.

استکبار جهانی با همدستانش به دنبال مهار اقتدار و پیشرفت دفاعی ایران و در نهایت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند که اقتدار نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه های داخلی و خارجی دشمنان خواهد داشت. بلاشک، عظمت، صلابت و اقتدار خیره کننده امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری و مدیون مجاهدت ها و ایثارگری های اسطوره هایی همچون شهیدان سپهبد صیاد شیرازی، سپهبد قرنی، شهید ستاری، شهید بابایی و کشوری و... می باشد.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛ ضمن تبریک روز ارتش به همرزمان و دلاورمردان غیور ارتشی و با تجلیل از شهدای قهرمان آجا، اطمینان دارد مجموعه نیروهای مسلح به پیروی از منویات راهگشا و راهبردی حکیم فرزانه انقلاب، فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز در دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا ایستادگی نموده و بر چالش ها و توطئه هایی که توسط استکبار جهانی و نظام سلطه طراحی می شود فائق خواهند آمد.

ان شاالله

کدخبر: 885721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟