۲۹ فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است

به گزارش رکنا از رشت، به نقل از مهر، ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین با اشاره به اینکه ارتش اولین بازوی جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند بود، اظهار کرد: امام راحل با شناختی که از نیروهای ارتش داشتند طی پیامی تاریخی، روز ۲۹ فرودین را روز ارتش اعلام و بر ضرورت انسجام و همبستگی همه نیروهای مسلح تاکید کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌های زمینی و هوایی و دریایی در دوران دفاع مقدس دوشادوش برادران پاسدار و بسیجی خود به دفاع از نظام پرداخته و ۳۸۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تأمین امینت مرزهای کشور آماده است.

ناخدا یکم سعادت ادامه داد: آموزش نیروهای متخصص با استفاده از اساتید باتجربه، بازسازی و بهسازی تجهیزات و ادوات نظامی همواره در دستور کار بوده و امروزه بدون هیچ وابستگی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات بر توان رزم و اقتدار خود می‌افزاید.

وی تصریح کرد: ارتش مفتخر به دریافت عنوان مردمی و مکتبی بودن از سوی رهبر معظم انقلاب است و امروزه علاوه بر روح ایمان و مجاهدت و تقوا، فداکاری برای مردم در ارتش وجود دارد.

ناخدا سعادت همچنین گفت: حضور به موقع در مواقع لزوم برای امداد و کمک رسانی در حوادث غیر مترقبه و تلاش ارتشیان در مقابله با ویروس کرونا با ساخت بیمارستان‌های جدید و تجهیز مراکز درمانی و همچنین تهیه کمک‌های مومنانه برای نیازمندان تنها بخشی از اقدامات ارتش برای مردم است.

فرمانده ناوگان شمال تصریح کرد: دریادلان ارتش در این ناوگان همچون سایر برادران ارتشی به عنوان فداییان ملت تحت فرمان رهبری همانند پیشینیان، تمام قد آماده جانفشانی در راه میهن اسلامی هستند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 771986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟