ربودن جوان زاهدانی توسط 2 مرد مسلح / انگیزه گروگانگیران چه بود؟

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله عوامل انتظامی در این خصوص وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی میدانی پلیس مشخص شد در ساعت 2 بامداد سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری  زانتیا و پژو 405 به علت ناکامی در سرقت یک دستگاه خودروی پژو پارس راننده این وسیله نقلیه را با تهدید سلاح گرم به عنوان گروگان ربوده‌اند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و ساز و کارهای تعیین شده پلیس در این راستا گفت: جوان 21 ساله بعد از 2 ساعت اسارت از چنگ آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده برگشت و با توجه به شناسایی عاملان تحقیقات تکمیلی پلیس برای دستگیری آنها همچنان ادامه دارد.

سردار جلیلیان در تشریح جزئیات خبر دیگری اظهار داشت: در پی وقوع  چند فقره تیراندازی در سطح شهرستان زاهدان رسیدگی به آن بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت 4 نفر متهم اصلی در این خصوص شناسایی و در مخفیگاهشان طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، خاطر نشان کرد: علت و انگیزه تیراندازی اختلاف مالی قبلی بوده است.

 

کدخبر: 885217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟