قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین / جسد کنار رودخانه دفن شده بود

به گزارش رکنا: سرهنگ حسین اسلامی افزود: چند روز قبلمأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خمین در حین گشت زنی به یکدستگاه وانت مزدا با پلاک غیر بومی که بصورت بلاصاحب در کنار یکی از خیابان ها رها شده بود مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با اشاره به بررسی صورت گرفته از سوی مأموران و مشاهده آثار خون در این خودرو خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی خودرو به پارکینگ منتقل و در ادامه هویت راننده آن که مردی ۵۷ ساله اهل و ساکن یکی از استان های جنوب غربی کشور بود بدست آمد.

سرهنگ اسلامی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی از بستگان صاحب خودرو مشخص شد که وی روز 18 فروردین سال جاری برای خرید احشام با خودرو وانت خود به یکی از روستاهای خمین رفته است و اطلاعی از وی در دست نیست.

وی گفت: با توجه به خاموش بودن تلفن همراه راننده و وجود آثار خون در خودرو احتمال وقوع جنایت تقویت شد .

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس در ردزنی های اطلاعاتی و نامحسوس خود رد پای 2 برادر ساکن در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خمین را در این ماجرا پیدا و با حضور در محل این 2 نفر را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به یگان منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه با اظهارات ضد و نقیص این دو برادر، ظن کارآگاهان مبنی بر وقوع جنایت قوت گرفت، اضافه کرد: در ادامه با اقدامات فنی و با بهره گیری از روش های علمی، این 2 برادر که در ابتدا منکر ارتباط با شخص مفقودی بودند، پس از رویارویی با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل مرد ۵۷ ساله به بهانه فروش احشام و دفن جسدش در حواشی رودخانه اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خمین با اشاره به کشف جسد مقتول و بیان اینکه متهمان انگیزه ارتکابی وقوع قتل را درگیری و اخاذی از مقتول به طمع برداشت موجودی بالای کارت عابر بانک وی عنوان کرد و افزود: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کدخبر: 884999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟