بازداشت 6 شرور خشن در گرگان /  15 تن را مجروح کرده بودند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی تجری عصر امروز شبنه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات اقدام پلیس در برخورد و دستگیری این اشرار نمود و اظهار کرد: در پرونده نخست تعدادی شرور با ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد در یکی از محلات شهرستان گرگان اقدام به چاقو کشی، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات این افراد منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شده است، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با تلاش‌های مأموران پرتلاش کلانتری ۱۱ و با اشرافیت اطلاعاتی، سه متهم دخیل در درگیری‌ها شناسایی و طی عملیات مختلف در کمتر از ۱۲ ساعت، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه این سه متهم ۱۰ شاکی دارند، ادامه داد: دستگیرشدگان سابقه دار بوده و چندین مورد نزاع و چاقوکشی را در پرونده دارند.

سرهنگ تجری در خصوص دیگر پرونده روزهای اخیر گرگان توضیح داد: در پی اعلام خبری مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و شتم و سرقت توسط تعدادی شرور و اراذل و اوباش در گرگان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی به حساسیت نوع شرارت رخ داده و اقدام پلیس در این موضوع اشاره کرد و گفت: مأموران بلافاصله در محل حاضر و طی بررسی انجام شده مشخص شد تعدادی شرور به وسیله سلاح سرد، ۶ نفر از شهروندان را مصدوم کرده و گوشی تلفن همراه یکی از آن‌ها را به سرقت برده‌اند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه مأموران یگان ۱۱۰ با همکاری کلانتری ۱۱شهرستان پس از دستگیری یکی از عاملان با کارهای اطلاعاتی و پلیسی دو عامل دیگر شرارت را که همگی سابقه دار هستند را در سطح حوزه شناسایی کردند، افزود: افراد شرور در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی از تکمیل تحقیقات و تحویل این پرونده‌ها به مراجعه قضایی خبر داد و یادآور شد: آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً پلیس و دستگاه قضا اجازه عرض اندام به افراد شرور، هنجارشکن و ارازل و اوباش را نخواهند داد و شهروندان به محض مشاهده اینگونه موارد مراتب را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 884984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟