دزدان میلیاردی کارگاه خیاطی کارگرهای خارجی بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی ابن علی روز شنبه اعلام کرد: 21 فروردین ماه امسال، وقوع سرقت ۵ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و چندین دستگاه برش در یکی از کارگاه های محله فیروز آباد به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و با تشکیل پرونده تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری باقرآباد، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی شیوه و شگرد سرقت متوجه شدند سرقت داخلی است و همین موضوع سرنخی شد تا پلیس تحقیق از کارکنان کارگاه را آغاز کند و در ادامه با انجام اقدامات تخصصی و فنی مشخص شد سرقت توسط ۳ تن از کارگران سابق تولیدی انجام شده است.

سرهنگ ابن علی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در یکی از باغات متروکه شهرستان های استان البرز شناسایی کردند و بدین ترتیب پس از هماهنگی های قضائی ۲۳ فروردین ماه هر 3 سارق در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازدید از این محل ۵ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و ۲ دستگاه برش به ارزش ۳میلیارد ریال کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در تحقیقات انجام شده از سارقان که هر ۳ نفر از اتباع کشور همسایه بودند به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند زمانی که در کارگاه کار می کردیم نقشه سرقت را کشیدیم و در زمان مناسب کلید های کارگاه را کپی کردیم که پس از تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضائی اعزام شدند.

کدخبر: 884929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟