بازداشت زورگیران خارجی خطرناک در شهرک غرب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : ساعت 10 شامگاه 22 فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان دریا تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک ایران زمین را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مردی حمله ور و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه قصد سرقت از عابر پیاده را داشتند  که با حضور به موقع پلیس متهمان موفق به سرقت نشده بودند به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر 3 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 28 الی 40 ساله  که از  اتباع کشورهای همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جرم خود و 15 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه 6 نفر شاکی به کلانتری 134 شهرک قدس مراجعه و متهمان را شناسایی کردند همچنین شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 884386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟