به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از۱۳فروردین امسال به دنبال درگیری خونین در یکی از بند های ندامتگاه قزلحصار کرج شروع شد.

درپی سروصدای زندانیان دریکی از بندهای زندان خیلی زود مأمورین زندان برای بررسی ماجرا به بند درگیری آمدند و با پیکر خونین مرد ۳۷ ساله ای روبرو شدند که در اثر تیزی به شدت زخمی شده بود علی رغم تلاش پزشک زندان و انتقال زندانی مجروح به بیمارستان وی در دم جان باخت .

 با مرگ وی بازپرس ملک زاده بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی کرج  خودش را به صحنه جنایت رساند و سپس دستور داد جسد زندانی فوت شده به پزشکی قانونی منتقل شود.

عامل جنایت که یکی از هم بندهای مقتول است خیلی زود به اتهام قتل عمد بازداشت شد و برای بازجویی در اختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

این متهم ۳۲ساله که پیش ازاین به جرم حمل مواد مخدر به زندان محکوم شده است این بار نیز به اتهام قتل بازداشت شد و در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به قتلی که مرتکب شده است درباره انگیزه اش مدعی شد که به خاطر متلک پرانی و حرفه های نامربوط مقتول بود که باهم درگیر شدیم و بدنبال اختلافی هم که از قبل داشتیم او را با یک تیزی که خودم پیش ازاین درست کرده بودم ضربه ای به او زدم تا او را بترسانم .

بنا بر این گزارش، تحقیقا تکمیلی از متهم ادامه دارد تا پس از صدورکیفرخواست پرونده برای صدورحکم به دادگاه ارجاع شود.

کدخبر: 883200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟