بازداشت سارق حرفه ای که دستش در جیب مردم بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره جیب بری از شهروندان در مجتمع‌های تجاری هسته مرکزی شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری امام رضا ع قرار گرفت.ش

وی افزود: در بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های که مورد دستبرد سارق قرار گرفته بود مشخص شد، که زنی میانسال با استفاده از شلوغی فروشگاه‌ها و در غفلت فروشندگان و مشتریان اقدام به جیب بری و کش روی تلفن همراه، وجوه نقد و اجناس آن‌ها می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری امام رضا ع با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد متهم را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ دهقان گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ظهر گذشته یک فقره کش روی پوشاک در داخل یکی از مجتمع‌های تجاری میدان ۱۷ شهریور اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری امام رضا ع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: کمتر از ۵ دقیقه از اعلام سرقت ماموران پلیس به محل اعزام و پس از بررسی اظهارات مالباخته با گشت زنی در همان محدوده متهم را در حال پرسه زنی در یک فروشگاه لباس شناسایی و با همکاری کارکنان زن وی را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۸ فقره جیب بری اعتراف و در بازرسی از کیف همراه و دیگر وسایل همراه وی، ۹ عدد گوشی تلفن همراه، ۱۵ عدد کارت عابر بانک، ۴ قطعه کارت ملی، تعداد زیادی لباس و ۴۵ میلیون ریال وجه نقد دسته دسته شده را کشف کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: تاکنون ۱۶ نفر از مالباختگان شناسایی شدند که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباخته‌ها و دیگر جرائم احتمالی از متهم که فردی سابقه دار و اهل یکی از استان‌های جنوب غرب کشور است ادامه دارد.

کدخبر: 883182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟