انهدام باند زورگیران خشن در قشم

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان مرزی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش های بی وقفه شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک باند 4 نفره از سارقان زورگیر و اخاذ را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضا باند و با تهدید و ارعاب اموال همراه آنها، شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، پول های نقد و کارت های بانکی آنان را سرقت می کردند.

سردار جعفری اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های علمی به عمل آمده به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهرهای قشم و بندر عباس اعتراف کرده اند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه اعضا این باند با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، گفت: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان قشم تصاویر متهمان برای شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان احتمالی رسانه ای می شود تا شهروندانی که توسط این افراد و با این شیوه از آنها اخاذی شده در اسرع وقت برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی قشم مراجعه کنند.

 

کدخبر: 882426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟