گره کور فرار دختر 16 ساله از خانه مادرش اش باز شد + جزییات

به گزارش رکنا، روز 24 اسفند ماه سال گذشته پرونده ناپدید شدن دختری 16 ساله به صورت پرونده نیابت از شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شده بود، به دستور بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی، پرونده برای کشف در اختیار اداره 11 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر دختر نوجوان به کارآگاهان گفت: همسرم 6 ماه قبل بخاطر برق گرفتگی در محل کارش فوت کرد و من با پسر و دختر 16 ساله ام زندگی می کنم و با توجه به وابستگی زیادی که به شوهرم داشتم پس از مرگ همسرم دچار افسردگی شدم تا اینکه روز 22 اسفند ماه با دختر درگیری لفظی پیدا کردم و همین باعث شد تا دخترم از خانه خارج شود و دیگر هیچ اطلاعی از او ندارم.

کارآگاهان با تحقیقات میدانی پی بردند که دختر 16 ساله آخرین بار د رحال سوار شدن به یک اتوبوس بین شهری دیده شده است که در این مرحله ماموران به سراغ راننده اتوبوس رفته و متوجه شدند وی در شهر قزوین از اتوبوس پیاده شده است.

در ادامه تجسس ها تیم پلیسی به سراغ یکی از همکلاسی های قدیمی دختر نوجوان که برای زندگی از تهران به قزوین مهاجرت کرده بودند رفته و اطلاع پیدا کردند که دختر فراری به خانه آنها رفته و همکلاسی اش تلاش زیادی کردند تا او را به خانه مادری اش بازگردانند اما دختر نوجوان پس از یک هفته از خانه آنها خارج شده و ادعا کرده برای کار به تهران می رود.

همین سرنخ کافی بود تا ردیابی های پلیسی آغاز شود و کارآگاهان پی بردند که دختر نوجوان به عنوان پرستار در خانه پیرزن 80 ساله تهرانی مشغول به کار شده است و در ادامه تیم پلیسی به خانه پیرزن تنها در خیابان امیرآباد رفته و با دختر 16 ساله روبرو شدند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت به نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام محترم قضائی، با توجه به حضانت قانونی خانواده پدری، این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شده است.

کدخبر: 882234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟