لندکروز استاندار مرکزی در اتوبان ساوه واژگون شد + عکس

به گزارش رکنا ، در ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه عصر امروز خودروی فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی که در حال عزیمت به شهرستان زرندیه بود دچار حادثه و باعث واژگونی این خودرو شد.

این حادثه در محور ساوه به تهران محدوده تقاطع الغدیر رخ داده است و در این تصادف رانندگی سه دستگاه خودرو شامل خودروی لندکروز استانداری ، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه دنا با یکدیگر برخورد می کنند که خودروی استانداری واژگون می شود.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی، راننده خودروی استانداری به بیمارستان رباط کریم منتقل شده و وضعیت وی در حال بررسی است و  حال عمومی آقای مخلص الائمه مساعد است و استاندار در حادثه پیش آمده آسیب جدی ندیده است.

این حادثه در مجموع ۸ مصدوم داشته است که ۶ مصدوم در بیمارستان رباط کریم و استاندار مرکزی در بیمارستان ساوه شهید مدرس بستری و در حال درمان هستند. یک مصدوم نیز با رضایت خود از اعزام به بیمارستان صرف نظر کرد.

حال عمومی استاندار مرکزی مساعد است

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی که عصر امروز در اتوبان تهران ساوه دچار حادثه رانندگی شده بود بلافاصله یا اورژانس به بیمارستانی در ساوه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .

بررسی های میدانی نشان میدهد حال عمومی استاندار مرکزی خوب است و دست چپ وی دچار آسیب شده که بنابر اظهار نظر پزشکان نیازی به جراحی ندارد .

کدخبر: 881325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟