حمله وحشتناک  همراهان بیمار به کادر بیمارستان در خلخال

به گزارش رکنا، متاسفانه بار دیگر در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال شاهد حمله همراهان بیمار به پزشکان و پرستاران بودیم که موجب رعب و وحشت سایر بیماران و آزار و رنجش کادر درمان بیمارستان خلخال شد.

احمد معصوم زاده مدیر داخلی بیمارستان در توضیح این ماجرا گفت: شنبه شب همراهان یک بیمار علی رغم رسیدگی کامل به بیمارشان باعث درگیری و ایجاد رعب و وحشت بیماران و کادر درمان بیمارستان شدند که این امر باعث اخلال در روند ارائه خدمات به تمام بیماران اورژانسی شد. این جنجال با دخالت و میانجی گری پلیس فیصله یافت.

وی ادامه داد :با توجه به شدت درگیری‌ و اقدامات اخلال گونه در نظم عمومی بیمارستان، روند ارائه خدمات دچار اخلال شد و اگر به علت این اخلال بیمار بدحالی فوت می کرد قطعا مسئولیت آن با بر هم زنندگان نظم بیمارستان می بود.

معصوم زاده خاطر نشان کرد: در راستای پیگیری موضوع به دادستان محترم خلخال گزارش واقعه ارسال شده است و مسئولین بیمارستان تمام مراحل اقدامات قضایی و اداری و حقوقی لازم را انجام داده اند و تا احقاق حقوق کامل بیماران و همچنین همکاران زحمتکش پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت خدمات رسانی بیمارستان افزود: پزشکان و پرستاران زحمت کش بیمارستان این روزها با ازدحام شدید بیماران مواجه هستند و شبانه روزی و با ایثارگری در خدمت شهروندان و میهمانان هستند و وقوع اتفاقات اینچنینی از طرفی برخی مراجعان موجب رنجش شدید کادر درمان گردیده و موجبات دلسردی آنها را فراهم می نماید.

با توجه به بروز حوادث اینچنینی که حریم حیات و سلامت بیماران و کادر زحمتکش درمانی را روزانه با مخاطرات جدی مواجه میگرداند، انتظار میرود دستگاه های ذی نقش در امنیت شهرستان از شورای تامین و نهادهای نظامی و امنیتی گرفته تا فرمانداری خلخال، به صورت جدی به ماجراهایی از این دست ورود پیدا کرده و ضمن برخورد جدی خود با عوامل نا آرامی و تهدیدکننده امنیت شغلی پرسنل درمان ، زمینه بروز چنین حوادثی را به حداقل رسانند.

کدخبر: 880848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟