شلیک مرگبار در آستارا ! / قاتل فراری در دام پلیس !

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالعلی شعبانی روز دوشنبه در این زمینه به خبرنگاران تشریح کرد: پس دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی و قتل فردی به وسیله سلاح شکاری در روز پنج فروردین در ابتدای حوزه استحفاظی منطقه حویق، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد که مردی ۳۴ ساله بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری به قتل رسیده و قاتل نیز متواری شده است.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به تلاش ماموران برای شناسایی قاتل بیان کرد: تحقیق‌ها و اقدام‌های فنی صورت گرفته از سوی ماموران و اشرافیت اطلاعاتی پلیس به شناسایی قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در بخش لوندویل از توابع شهرستان آستارا منجر شد.

وی اضافه کرد: قاتل ۴۴ ساله پس از شناسایی از سوی ماموران به سرعت دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز متعلق به او نیز کشف شد.

سرهنگ شعبانی گفت: قاتل که در جریان تحقیق مقدماتی انگیزه خود از این اقدام را اختلاف‌های مالی با مقتول عنوان کرده بود، پس از تشکیل پرونده برای سیر فرآیندهای قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

شهرستان آستارا در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کدخبر: 880646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟