انهدام باند یک شرکت هرمی در تنکابن

به گزارش رکنا: بهادر دیلمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس ، مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط اعضای یک شرکت هرمی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، تعدادی از متهمان را که در حال عضوگیری در شهرستان تنکابن بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: این افراد که در قالب یک شرکت ۲۲ نفره در آن شهرستان سکونت داشتند و اقدام به تبلیغ و عضوگیری می‌کردند با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ دیلمی از کشف کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی اعضای این باند در این پرونده، یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به اینکه وعده‌ استخدام با شرایط عالی، یکی از شگردهای شرکت‌های هرمی است از مردم خواست؛ ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد.

عبدالله اکبری با بیان اینکه درپی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان محصولات جنگلی در زمینه قاچاق چوب پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی‌ قضائی و با همکاری اداره منابع طبیعی، متهمان که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال قاچاق چوب بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران با متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، سه تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ اکبری، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

اجرای نخستین مرحله طرح محله محور در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای نخستین مرحله از طرح محله محور در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت خبر داد.

سید محسن جعفری اظهار کرد: به منظور پیشگیری و مقابله جدی با سرقت، طرح محله محور به مدت ۴۸ ساعت از سوی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و افزایش گشت‌های هدفمند انتظامی، موفق به شناسایی و دستگیری ۸۹ سارق و کشف ۶۸ فقره سرقت شدند .

جعفری، گفت: در این طرح ۹۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۶ خرده ‌فروش موادمخدر دستگیر شدند و بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به توقیف ۶۷ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت در این طرح، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کدخبر: 880406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟