فیلم آمادگی خاص یگان ویژه ایران در عملیات ظفر / اولویت اصلی کمک به مردم است !
حجم ویدیو: 8.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در رزمایش سراسری ارتقای امنیت اجتماعی در سال 1402 با گرامی‌داشت سال نو و با اشاره به تقارن ماه رمضان با عید نوروز گفت: ما یکی از واحدهای حرفه‌ای و چند مهارتی نیروهای مسلح هستیم که به‌عنوان پلیس نظامی در مجموعه فرماندهی کل انتظامی کشور افتخار خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران را داریم. یگان ما ویژگی‌های خاصی را دارد که تقریبا در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به انعطاف یگان های ویژه فراجا اظهار کرد: متناسب با جغرافیا و تهدیدات می‌توانیم تنظیم کنیم و تجهیزات مناسب با هر نوع ماموریت را در اختیار را داریم و افتخار داریم که عمده تجهیزات در داخل کشور ساخته می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای جوان، مومن و انقلابی از ویژگی های منحصر به فرد یگان‌های ویژه فراجا است، گفت: بر اساس ماموریت های شش گانه که در سند راهبردی مشخص شده است، با هر کس و هر نوع تهدید در هر زمانی آماده جانفشانی و فداکاری هستیم و هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد آرامش مردم را بر هم زنند.

کرمی خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم خشن و مجرمان تحت تعقیب جز برنامه ماست که انشالله برخورد مناسبی را برابر مقررات انجام خواهیم داد. گشت های عملیات ظفر در سراسر کشور متناسب با جغرافیای جرم و ساعت وقوع جرایم فعال هستند و به تمام کسانی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می زنند اخطار می دهیم که با برخورد قاطعانه مواجه خواهید شد.

وی ادامه داد: مرحله اول عملیات ظفر تا پایان تعطیلات خواهد بود و در صورت صلاحدید فرمانده کل انتظامی متناسب با نیاز جامعه ادامه پیدا خواهد کرد.

کرمی بیان کرد: بدون پشتوانه مردم در مأموریت ها هرگز نمی‌توانیم موفقیت های ایده آلی داشته باشیم و در عملیات لبیک یا زینب با پشتیبانی مردمی موفقیت های درخشانی را به دست آوردیم.

وی اظهار کرد: امیدوارم تلاش و زحمات شما همکاران عزیز در سراسر کشور مورد رضایت پروردگار متعال قرار گرفته و بتوانیم مانند سایر ماموریت ها و عملیات‌های افتخارآفرین از این ماموریت نیز سربلند خارج شویم.

در ادامه عملیات ظفر با رمز یا علی ابن ابی طالب(ع) در سراسر کشور آغاز شد.

کدخبر: 880054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟