آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شرقی پایتخت/ ترافیک پرحجم و سنگین در هراز و فیروزکوه

به گزارش رکنا، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه ، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین درجریان است و در طول این مسیر در حوزه استان تهران گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پیشبینی می‌شود فردا شاهد بار ترافیکی فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه باشیم، گفت: هموطنان قبل از آغاز سفر از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها، وضعیت مسیر و محورها عبوری خود را جویا شده و درصورت نبود بار ترافیکی مسافرت خود را آغاز کرده و مدیریت زمان سفر را جز اولویت‌های اولیه آغاز تعطیلات نوروز قرار بدهند.

کهریزی افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و نیمه‌سنگین درجریان است و عوامل پلیس راه با آماده‌باش کامل و با تمام تجهیزات و نیرو در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی جریان ترافیکی اقدام می‌کنند.

کهریزی بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه‌سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشتر تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران و به علت خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

 

کدخبر: 879166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟