قتل فجیع زن تنها در شیراز / قاتل جنازه زن جوان را داخل چاه اندخت + انگیزه

به گزارش رکنا، سرهنگ بهادر رزمجویی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان مهر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد خانمی در حالی که در منزل تنها بوده و همسرش نیز حضور نداشته است توسط فردی ناشناس از طریق خفه کردن به قتل رسیده و جنازه‌اش درون چاهی در خانه‌اش انداخته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" ادامه داد: افسران زبده پلیس آگاهی از ساعات نخستین قتل، اقدامات تخصصی خود را جهت دستگیری متهم متواری آغاز و موفق شدند در کمتر از 48 ساعت قاتل 54 ساله را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ "رزمجویی" تصریح کرد: قاتل در بازجویی اولیه اظهار داشت به بهانه‌ کمک کردن در  منزل مقتول را زدم و پس از وارد شدن وی را خفه و پس از سرقت طلاجات او را درون چاه انداختم .

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 4 لنگه النگو و یک جفت گوشوار طلا مسروقه کشف و قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح  کرد: کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌شود.

 

کدخبر: 879081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟