3 کشته در چهارشنبه سوری استان تهران / 8 نفر دستگیر شدند + فیلم جزییات اتفاقات چهارشنبه سوری تهران
حجم ویدیو: 29.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ علیرضا فخاری استاندار تهران امشب در بازدید از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: امشب،شب خاطره انگیزی برای مردم در سراسر کشور است، مردم به عنوان یک سنتی که از گذشته بوده است با یک هیجانات مختلف ابراز شادی می‌کنند‌.

وی افزود: قرارگاه تاکتیکی امام‌علی برای امشب در حالت آماده باش هستند تا به موقع بتوانند نیازهای عملیاتی و انتظامی را برطرف کنند.

استاندار تهران گفت: تا به این لحظه در استان تهران ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۵۳ نفر هم مصدوم شدند.

فخاری بیان کرد: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.

 وی در پایان گفت: تا این ساعت یکی از آرام‌ترین شب‌های چهارشنبه سوری را در ادوار گذشته در مقایسه با سال‌های گذشته داشته‌ایم.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ امشب در حاشیه بازدید از مرکز عملیات پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت تامین امنیت مردم تمامی ماموران در شهر به صورت آماده باش حضور داشتند و خوشبختانه شاهد شب کم حادثه‌ای بودیم .

وی بیان کرد: کاهش تلفات نشان دهنده این موضوع بود که مردم اگر بخواند می توانند با همراهی جوانان و استفاده از مواد محترقه کم خطر  چهارشنبه سوری کم حادثه‌ای را تجربه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مصدوم شدن یکی از ماموران پلیس حین عملیات چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: تا به این لحظه ۸ نفر از افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند دستگیر شدند.

محمدیان در پایان یادآور شد: رویکرد پلیس در مراسم چهارشنبه سوری اجتماعی است و تمام تلاش پلیس بر این بوده است تا معابر عمومی و میادین آزاد باشند.

کدخبر: 877639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟