شلیک مرگبار به سر در درگیری شبانه / پلیس مراغه فاش کرد

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ " توحید فارسی " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی تماس مردمی در 4  اسفند ماه سال جاری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به تیر خوردگی فردی در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی به محل اعزام شدند.

 وی افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد در یک درگیری شبانه خیابانی جوانی ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به شدت مجروح که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده ا ست.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: بلافاصله با انجام بررسی های تخصصی، ضارب توسط ماموران انتظامی شناسایی و با پیگیری های آنی، مداوم و فنی پلیس در کمترین زمان دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

سرهنگ " فارسی " در ادامه افزود: متأسفانه فرد مضروب پس از ۳ روز بستری در بیمارستان به علّت شدت جراحات وارده فوت کرد و قاتل ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده تکمیلی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 این مقام انتظامی در پایان انگیزه متهم را از ارتکاب به قتل، اختلاف و درگیری شخصی در یک جشن تولد عنوان کرد و گفت: ناتوانی در مهار خشم، عصبانیت و بی‌توجهی به قانون، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ ناپذیر است.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 876066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟