جنایت هولناک پسر جوان بخاطر کینه قدیمی در اشتهارد / جسد در بیابان پیدا شد

به گزارش اختصاصی رکنا، اواخر بهمن ماه امسال خانواده ای نگران سراسیمه خودشان را به اداره پلیس آگاهی رساندند و مدعی شدند که جوان ۲۵ ساله شان ناپدید شده است. در حالیکه جستجو برای یافتن پسر گم شده به نام مجید ادامه داشت جسد پسر جوانی در بیابان‌های اشتهارد پیدا شد که نشان می‌داد این جسد متعلق به مجید ۲۵ساله است.

بازپرس کشیک قتل در نخستین گام پس از اطلاع از کشف پیکر بی جان مجید دستور داد جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شود. کارآگاهان جنایی برای رمز گشایی از این جنایت تحقیقات خود را شروع کردند. اما کشف این معمای پیچیده نیاز به سرنخ هایی داشت تا پلیس بتواند عامل یا عاملان جنایت را شناسایی کند.

گزارش پزشکی قانونی علت مرگ مجید را ضربه جسم سخت به ناحیه جمجمه اعلام کردند . کارآگاهان با کنترل گوشی مقتول و افرادی که با او تماس داشتند توانستند به سرنخ های تازه ای دست پیدا کنند. با بازجویی با این افراد بود که نخستین مظنون پرونده بنام صمد ۳۲ساله شناسایی شد .

کارآگاهان بدنبال بازجویی های فنی توانستند راز این جنایت مرموز را کشف کنند. صمد در تحقیقات مدعی شد از قبل با مقتول اختلاف خانوادگی  داشته است و همین موضوع باعث شد نقشه قتلش را با کمک یکی از دوستانم بنام وحید طراحی کنم در تماس تلفنی با او قرار گذاشتم وبعد با وحید به سراغش رفتیم و با ضربه  یک میله فلزی به سرش او را به قتل رساندیم و بعد جسد او را به بیابان‌های اطراف اشتهارد منتقل کردیم تا راز این جنایت پنهان بماند.

بدنبال اظهارات این متهم بود که دیگر همدست او نیز بازداشت شد.

بدنبال اعتراف های هر دو جنایتکار، آنها به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شده و روانه زندان شدند به زودی پس از صدور کیفرخواست این پرونده هر دو متهم روانه زندان خواهند شد.

کدخبر: 875621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟