بازداشت شکارچی زنان در بندرعباس / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان صبح امروز (۱۴ اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت به عنف و کیف قاپی از چهار شهروند خانم در شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، تلاش شبانه روزی و گشت زنی‌های هدفمند در محلات مختلف بندرعباس نهایتا سارق کیف قاپ را در یکی از محلات قدیمی این شهرستان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه وی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند سرقتی و یکدستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سایر کیف قاپی‌ها کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به جرم سرقت بعنف و کیف قاپی از خانم های عمدتا تنها در ساعات پایانی شب اعتراف کرد که در مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان، مورد شناسایی آنان قرار گرفت.

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده که به اتهام سرقت به عنف سابقه زندان نیز داشت، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت و کیف قاپی به عموم شهروندان بوِیژه شهروندان خانم توصیه کرد از تردد غیر ضرور در ساعات پایانی شب و نقاط خلوت و تاریک پرهیز کنند و ضمن خودداری از به همراه داشتن وجه نقد به میزان بالا و و اشیاء قیمتی و طلاجات در کیف دستی خود، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تردد افراد مشکوک یا سارق، با حفظ خونسردی و بدون جلب توجه از طریق سامانه مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع را با بیان ادرس دقیق محل و منطقه به پلیس گزارش کنند.

 

 

کدخبر: 874875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟