آتش‌سوزی هولناک در اتوبوس‌ سازی عقاب‌ افشان سمنان/ کارگران و آتش نشانان سوختند + جزییات

به گزارش رکنا، رضا رهایی ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام حادثه در شرکت عقاب افشان سمنان اولین گروه عملیاتی از ایستگاه ۳ شهرک صنعتی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که با اعلام فرمانده میدان مبنی بر گستردگی حریق گروه های عملیاتی ایستگاه های ۵ ، ۱ ، ۲ و ۴ نیز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند بخشی از سالن تولید این کارخانه دچار حریق شده است که بلافاصله با کنترل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط این کارخانه، اقدام به اطفای حریق کرده و بعد از ایمن‌سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: در این حادثه ۲۰ آتش نشان جهت اطفاء حضور داشتند.

رهایی با اشاره به چرایی وقوع این حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در این حادثه تعدادی از کارگران به اتفاق دو نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شدند که سریعاً جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

عقاب افشان که یکی واحدهای بزرگ صنعتی استان سمنان است، نمایندگی فروش موتورهای دیزلی و تولید اتوبوس‌های شرکت اسکانیا در ایران را دارد.

محصولات این شرکت به کشورهای مختلفی صادر شده‌اند و عقاب افشان در دو سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بعنوان بزرگترین شریک تجاری اسکانیا در زمینه اتوبوس در جهان معرفی شد.

گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان اخیرا، نخستین اتوبوس برقی ایرانی را تولید و از آن رونمایی کرد.

آتش سوزی

 

کدخبر: 873860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟