زن 21 ساله با بی عفتی ترویج فساد می کرد / در هرمزگان رخ داد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان رودان صبح امروز (۹ اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: برابر رصد و پایش فضای مجازی و تلاش های فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان عامل و گرداننده تارنمای یک پیج که اقدام به انتشار کلیپ‌هایی با محتوای غیرمجاز و مجرمانه در حوزه شهرستان می‌کرد، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های دقیق تر توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که این پیج توسط خانمی ۲۱ ساله اجرا و مدیریت می شود که این امر موجب ترویج فساداخلاقی ، بی بندباری و عادی سازی بین آحاد جامعه به ویژه اقشار جوان و نوجوان جامعه می شود.

سرهنگ حسین زارعی اظهار کرد: در این رابطه با هماهنگی قضائی و تحقیقات هدفمند ضمن شناسایی محل اختفاء متهمه، در یک عملیات پلیسی، نامبرده دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و قرار مناسب برای این متهمه صادر شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: برابر قانون، نشر و بازنشر هرگونه موضوعات و مسائل غیر اخلاقی، هتک حرمت و به مخاطره انداختن حیثیت افراد دیگر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، جرم بوده و با مجرمان و متخلفین برابر قانون و با قاطعیت رفتار می شود.

 

کدخبر: 873536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟