پاتک پلیس گلستان به 208 تبهکار حرفه ای / 13 باند متلاشی شد + جزییات

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت تحت عنوان ذوالفقار از 24 بهمن تا 4 اسفند به مدت 10 روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد که در این راستا 308 فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انهدام 13 باند سازمان یافته سرقت و دستگیری 208 سارق در این طرح، افزود: در این راستا بیش از 90 میلیارد ریال انواع کالای مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری ها در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر و اعتیاد است، تصریح کرد: بررسی های پلیس نشان می دهد بیش از 70 درصد سارقان دستگیر شده اعتیاد به مواد مخدر داشتند.

سردار دادگر با تاکید بر فرهنگ سازی و رعایت ملاحظات پیشگیرانه از سوی مردم در راستای پیشگیری از سرقت، گفت: پلیس در برخورد با عاملان ناامنی و سرقت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به صورت شبانه روزی و مجاهدانه با ناهنجاری ها برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه از کشف بیش از 97 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکار در اجرای طرح ذوالفقار در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: بیشتر کالاهای مکشوفه مربوط به کالاهای مواد غذایی، محصولات و سموم کشاورزی و فراورده های سوختی بوده است.

 

کدخبر: 873212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟