64 زن و مرد کرجی به دنبال مرد میلیارد بودند / او مجانی جنس می خرید !

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند اظهار کرد : فردی به پلیس فتا شهرستان نظرآباد مراجعه و مدعی شد پس از درج آگهی فروش کالا های خود در سایت دیوار، مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است لذا رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان در بررسی‌‎های انجام شده مطلع شدند خریدار طی برقراری تماس با فروشنده و معرفی خود به عنوان مدیر شرکت بازرگانی و ارسال یک رسید بانکی جعلی از طریق شبکه‌های اجتماعی مدعی می‌شود که وجه کالا معادل ۵۰۰ میلیون ریال را به حساب فروشنده واریزکرده است و از فروشنده می‌خواهد کالای مورد نظر را از طریق وانت بار برایش ارسال کند.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه جانبه ردپای متهم را در فضای مجازی شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، اعضای باند ۶ نفره اینترنتی را در حالی که مشغول کلاهبرداری از یک شهروند دیگر بودند، دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سردار هداوند گفت: متهمان پس از حضور در پلیس فتا و مواجهه با مستندات پلیس و شکات پرونده به بزه ارتکابی خود اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: تاکنون ۶۴ مالباخته از شهرستان های فردیس، چهارباغ، قزوین، تاکستان، بوئین زهرا، گلستان، گرگان و استان مازندران شناسایی شده اند و متهمان این پرونده در مجموع ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

وی به مردم توصیه کرد افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به حساب خود اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار بدهند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا گزارش کنند.

 

کدخبر: 872928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟