پشت پرده قتل ابراهیم ریگی در زاهدان / بازداشت 2 متهم

به گزارش رکنا، مهدی شمس دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت،ادعاها در مورد ضرب و شتم ابراهیم ریگی در کلانتری صحت ندارد و در زمان فوت وی ماموران کلانتری در محل حضور نداشته‌اند.

وی افزود: شاکیان خصوصی ابراهیم ریگی عصر روز واقعه در مسیر تردد وی کمین کرده و اقدام به تعقیب او می‌کنند.

 مهدی شمس دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در مورد جزییات فوت ابراهیم ریگی، گفت: فرد مورد اشاره ۲ شاکی خصوصی داشته است.

وی بیان کرد: شاکیان ابراهیم ریگی به اتهام خیانت در امانت و کلاهبرداری در دادگستری چابهار از وی شکایت و حکم جلب وی را دریافت کرده بودند.

دادستان زاهدان ادامه داد: نیابت قضایی برای بازداشت ابراهیم ریگی به شهرستان زاهدان داده شده بود، اما شاکیان خصوصی به صورت خودسرانه اقدام به دستگیری وی می‌کنند.

شمس آبادی ادامه داد: در جریان تعقیب و گریز، ابراهیم ریگی روی زمین می‌افتد و از حال می‌رود، شاکیان او با اورژانس تماس می‌گیرند و اورژانس به محل اعزام می‌شود و طبق اعلام اورژانس، ابراهیم ریگی به علت ایست قلبی فوت کرده است.

دادستان زاهدان گفت: در حال حاضر ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: ادعاها در مورد ضرب و شتم ابراهیم ریگی در کلانتری صحت ندارد و در زمان فوت وی ماموران کلانتری در محل حضور نداشته‌اند.

در روزهای گذشته رسانه‌های معاند و ضد انقلاب با اعلام خبری مدعی شدند فردی به نام ابراهیم ریگی در زاهدان، در جریان بازداشت توسط ماموران کلانتری مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته و در داخل بازداشتگاه جان باخته است.

کدخبر: 872673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟