8 ساعت تلاش برای خاموش کردن آتش خیابان بهار / 2 طبقه خاموش نشده + فیلم
حجم ویدیو: 9.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی استان تهران اظهار کرد: کماکان نیروهای آتش نشانی مشغول عملیات هستند، به علت شدت دود و حرارت و آتش هایی که باقی مانده عملیات در طبقه منفی 2 و 3 عملیات به کندی پیش می رود.

وی گفت: نیروها در طبقات منفی 2 و 3 در حال اطفاء حریق هستند و مان دقیق پایان عملیات مشخص نیست.

ساعت 19 و 45 دقیقه دادستان تهران با حضور در محل حادثه از آخرین وضعیت عملیات اطفاء ساختمان 153 توسط آتش نشانان مطلع شد.

به گفته جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران این حریق ساعت ۱۰:۲۲ وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری به آدرس مذکور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این ساختمان دارای سه طبقی منفی بود که آتش‌سوزی در طبقات منفی رخ داده بود و دود و حرارت بسیار زیادی به اطراف متصاعد می‌شد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفا، به داخل ساختمان نفوذ کردند و تاکنون حدود ۱۰ نفر را از ساختمان خارج کردند.

ساختمان ۱۵۳ قبلاً پلمب شده بود

علیرضا زاکانی شهردار تهران بعداز ظهر امروز با حضور در محل حادثه نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش سوزی ساختمانی در خیابان بهار گفت: این ساختمان ۷ طبقه و ۳ طبقه زیر زمین با اندازه ۳۸۰ متر مربع دارد و ساختمان از قبل اخطار کمیسیون ماده ۱۰۰ داشته است.

وی ادامه داد: این ساختمان جز ساختمان‌های ناایمن نیست ولی ساختمان پلمب شده بوده و تغییر کاربری داده است و تبدیل به انبار شده اما متأسفانه مالکان اقدام به شکستن پلمب کرده‌اند که شکایت قضائی از سوی شهرداری تهران صورت گرفته است.

منبع : فارس

کدخبر: 872655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟