نتایج اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری نیروهای مسلح  + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 42.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33

به گزارش رکنا، سردار "سیدتیمور حسینی" جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات موتورسواری و اتومبیل رانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت دهه فجر و به میزبانی پلیس راهور در پیست اتومبیل‌رانی آزادی با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح نیازمند، نیروهای ماهر در این رشته هستند، اظهار داشت:  برای ورود به مسابقات قهرمانی با توجه به کاستی های موجود، اجرای این برنامه با مشکلاتی مواجه شده بود که با تلاش و حمایت تمامی دوستان و همچنین کمک های بی شائبه ستاد نیروهای مسلح توانستیم پر قدرت تر از همیشه به این مهم دست یابیم.

اولین مسابقه متورسواری و اتومبیل نیروهای مسلح

وی افزود: روز پنج شنبه مسابقات موتورسواری و  اتومبیل‌رانی نیروهای مسلح با حضور بیش از 90 نفر از نیروهای مسلح برگزار شد.

سردار حسینی ادامه داد: جذابیت این رشته ورزشی می تواند در سطح نیروهای مسلح که بسیاری از ماموریت های خود را با موتور و خودرو انجام می دهد، کمک رسانی کند.

جانشین پلیس راهور فراجا تصریح کرد: این رشته یکی از پر هزینه ترین رشته های ورزشی است و به دلیل اینکه قیمت های موتور سیکلت و خودرو در حال حاضر در کشور ما افزایش چشمگیری داشته است، همچنان تلاش می شود تا زمینه های مناسب برای انجام اینگونه مسابقات در کشور صورت گرفته و شاهد نگاه ویژه تری از سوی مسئولین به این نوع از رشته های ورزشی باشیم.

اولین مسابقه متورسواری و اتومبیل نیروهای مسلح

رئیس هیأت اتومبیل رانی و  موتورسواری نیروهای مسلح اعلام کرد: مسابقات مختلفت ارتش های جهان هر ساله با عنوان سیزم برگزار می شود، اما متاسفانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور عزیزمان تا کنون در این مسابقات حضور نداشته اند.

سردار حسینی خبر داد: به همین منظور ایران قصد دارد برای  اولین بار در سال آینده مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ارتش های جهان را برعهده گرفته و با برگزاری آن در کشور عزیزمان نام جمهوری اسلامی ایران در این رشته از مسابقات جهانی به ثبت برساند .

اولین مسابقه متورسواری و اتومبیل نیروهای مسلح

گفتنی است در پایان مسابقات، در بخش درگ خودرو تیم فراجا به مقام قهرمانی رسید و تیم های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع، مقام دوم و سوم را کسب کردند. همچنن در بخش موتور درگ و اسلالوم، تیم فراجا به مقام اول، ارتش به مقام دوم و سپاه به مقام سوم رسید.

اولین مسابقه متورسواری و اتومبیل نیروهای مسلح

اولین مسابقه متورسواری و اتومبیل نیروهای مسلح

 

کدخبر: 872541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟