سرنوشت عجیب دختر 16 ساله زهدانی بعد از اتفاق آتشین

به گزارش رکنا، ابراهیم شهریاری اظهار داشت: ساعت 18:50 عصر روز گذشته با تماس شهروندان حریق منزل منجر به حبس فرد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ سه تیم اطفاء حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در بلوار «جام جم» اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل، با دختری نوجوان در میان دود و شعله‌های آتش مواجه شدند. آتش‌نشانان با توجه به وسعت دود و شعله‌های آتش که حیاط منزل مسکونی را در برگرفته بود، به دو گروه عملیاتی تقسیم و همزمان اکیپ اول شروع به جستجو جهت نجات فرد محبوس و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع آتش‌نشانان خانم نوجوانی که در میان انبوهی از دود محبوس شده بود از ساختمان خارج و به بیرون انتقال داده شد و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: همچنین حضور به موقع آتش‌نشانان در محل و عکس‌العمل سریع آنان از سرایت حریق به قسمت‌های دیگر و هم چنین دیگر ساختمان‌های مجاور جلوگیری به عمل آمد که می‌توانست خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی به همراه داشته باشد.

 

کدخبر: 872154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟