فیلم بالگرد وزیر ورزش و جوانان بعد از سقوط
حجم ویدیو: 5.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش حوادث رکنا؛ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز راهی کرمان شده بود که در سفر وی به شهرستان بافت، بالگرد حامل وی دچار سانحه شد.

طبق گفته شاهدان عینی بالگرد حامل وزیر ورزش هنگام فرود در شهرستان بافت دچار سانحه شد و در ارتفاع پایین سقوط کرد. بالگرد یک بار می‌نشیند و بلند می‌شود که موقع نشستنِ مجدد دچار سانحه می‌شود که علت این اتفاق در دست بررسی است.

سقوط بالگرد وزیر1

14 مسافر این بالگرد به همراه خلبان و کمک خلبان بلافاصله بعد از این سانحه به بیمارستانی در کرمان منتقل شدند تا مراحل درمان مصدومیت‌های جزئی آنها طی شود. باوجود اینکه برخی از مسافران زخمی شده‌اند، اما حال عمومی تمام نفرات مساعد است.

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون شمشیربازی، نماینده مردم شهرستان بافت و جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما در این بالگرد حضور داشتند و قرار بود از طرح‌های ورزشی شهرستان بافت بازدید کنند.

در گزارش‌های اولیه اعلام شد که لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی هم در این سفر سجادی را همراهی می‌کند، اما پیگیری‌ها نشان داد که وی پیش از این سفر به تهران بازگشته بود و در بلگرد حضور نداشت.

استاندار کرمان خبرداد: بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند اما حال آنان مساعد است.

وی افزود: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که موقع دوم نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است. حال مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

 

فیلم اطفا حریق بالگرد وزیر ورزش و جوانان

 روابط عمومی هلال احمر بافت کرمان اعلام کرد: این بالگرد در حال فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت دچار سانحه شده است.

روابط عمومی استانداری کرمان هم اعلام کرد: وزیر و همراهانش در سلامت هستند.

در این خصوص محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند اما حال آنان مساعد است.

به گفته فداکار؛‌ بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که موقع دوم نشستن دچار سانحه می شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه علت در دست بررسی است افزود: حال مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

کدخبر: 872103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟