جزئیات سرقت مسلحانه از خانه اعیانی در ولنجک

به گزارش رکنا، شامگاه ۲۶ بهمن‌ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت: چند سارق مسلح وارد ساختمان شد‌ه اند و در حال سرقت از آپارتمان برادرش هستند. وقتی مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک در محل حاضر شدند، شاکی گفت لحظاتی قبل پنج زن و مرد مسلح وارد ساختمان شده‌اند. آن‌ها خود را به آپارتمان برادرم در طبقه دوم رساندند. برادرم و همسرش چند روز قبل به سفر رفتند، اما برادرزاده ۱۷ ساله‌ام به خاطر بیماری نتوانست آن‌ها را همراهی کند. او و دوستش در خانه تنها بودند که سارقان وارد خانه شدند. سارقان چهار مرد و یک زن هستند و با بستن دست و پای دو نوجوان در حال سرقت بودند که همسایه‌ها متوجه شدند و راه فرارشان را بستند. براساس این گزارش سارقان وقتی فهمیدند پلیس از ماجرا باخبر شده به سمت همسایه‌ها شلیک کردند. همزمان با حضور پلیس بود که سارقان هر کدام به سمتی فرار کردند. مأموران هم در جریان تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار موفق شدند زن و مرد سارق را بازداشت کنند، اما سه سارق دیگر موفق به فرار شدند.

در شاخه دیگری از تحقیقات، پرونده به دستور قاضی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های بعدی در این باره نشان داد سارقان در ورودی ساختمان را با دیلم تخریب کردند و با جعل عنوان پلیس و ترساندن دو نوجوان قدم به داخل ساختمان گذاشتند و در حال تخریب گاوصندوق بودند که پلیس از ماجرا باخبر شد.

سرهنگ کارآگاه اسماعیل محرابی، رئیس اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: همزمان با تحقیق از متهمان بازداشت شده، بررسی برای دستگیری متهمان فراری جریان دارد.

کدخبر: 871928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟