فیلم مستند واقعی پلیس از دزدی های وحشت آور توسط تبهکاران خشن / آنها همگی دستگیر شدند / ببینید
حجم ویدیو: 131.96M | مدت زمان ویدیو: 00:06:16

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ امروز یکشنبه 30 بهمن، طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت با حضور سردار محمدیان در مرکز فرماندهی آگاهی تهران برگزار شد که در همین راستا نیز رئیس پلیس پایتخت گفت: ۵۱ باند سرقت شناسایی و منهدم و در مجموع ۲۴۰ نفر از سارقان پایتخت در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۴ نفر سابقه‌دار هستند. البته بدون شک این دستگیری ها و اقدامات از سوی پلیس نیز جزو مطالبات مردم است که بعد از حضور سردار رادان در سمت فرماندهی انتظامی کل کشور با قدرت و شدت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

این سارقین و زورگیران با از بین بردن امنیت روانی در جامعه حس ناخوشایندی را به مردم القا کرده اند که حال بعد از آغاز طرح برخورد با مجرمین، تعدادی از فیلم های دوربین های مداربسته اعم از سرقت ها و زورگیری های یک هفته گذشته را مشاهده خواهید کرد که تمام افراد دخیل در آن توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شده اند.

زورگیرانی که به صورت بی رحمانه اقدام به سرقت از پیک موتوری می کنند یا با دریافت پول به جان افراد سو قصد کنند. 

همچنین در این تصاویر مشاهده می کنید که چطور یک سارق حرفه ای در کم تر از 2 ثانیه در موتور ماشین را باز می کند و بدون شک اگر صاحب اصلی خودرو با کلید نیز بخواهد این کار را انجام بدهد خیلی بیشتر طول خواهد کشید فلذا لازم است که افراد حتما برای وسایل نقلیه خود از قفل های ایمن  و همچنین برای درهای ماشین نیز از قفل های قدیمی کلید کوچک استفاده کنند.

در یکی از این کلیپ ها، افرادی را مشاهده می کنید که در صندوق عقب یک خودرو را باز کرده و محتویات آن را در حالی که صاحب ماشین تنها برای دقیقه ای ماشین را ترک کرده تا وسیله ای از منزل بردارد، خالی می کنند و همین خالی کردن ضرر یک میلیارد و 400 میلیون تومانی برای فرد به همراه دارد که با پیگیری های صورت گرفته توسط پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران این افراد دستگیر شدند.

کدخبر: 870932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟