5 کشته و زخمی در واژگونی پراید در قزوین

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در آزاد راه قزوین -زنجان بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پراید با 4 سرنشین به دلیل نامعلومی واژگون شده که در اثر این حادثه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سایر مجروحان توسط عوامل امدادی حاضر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه یکی از مجروحان علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده که با هماهنگی قضایی اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین آغاز مسافرت‌های بین استانی در کشور، به رانندگان توصیه می‌شود از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کرده و حتما در طول مسیر در محل مناسبی برای استراحت توقف کنند.

 

کدخبر: 870827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟