گروگان 40 میلیارد تومانی در کرمان / گروگان در خارج از کشور نجات یافت + عکس

به گزارش رکنا ،  سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی کرمان، در حاشیه رهایی این گروگان 21 ساله گفت: حدود 2 ماه قبل به پلیس خبر رسید که پسر 21 ساله‌ای به نام دانیال در یکی از شهرستان‌های استان کرمان از سوی مردان مسلح ناشناسی ربوده شده است. 

وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان و شهرستان مورد نظر وارد عمل شده و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی متوجه شدند که فرد ربوده شده به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده است، افزود: با صدور دستور اکید فرماندهی کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی در این حوزه انجام شد و با هماهنگی قضایی و اقدامات اطلاعاتی عملیات رهاسازی روز سه‌شنبه در کشور همسایه آغاز شد و با تلاش همکاران ما در پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه، فرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان رها شد. 

گروگان چهل میلیاردی

وی بیان کرد: این جوان کرمانی پس از رهایی از چنگال گروگانگیران به مرزبانی منتقل و توسط همکاران ما در پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان مورد نظر به کرمان و به آغوش گرم خانواده بازگشت.  سردار ناظری با اشاره به اینکه اقدامات پلیسی زیادی برای آزادسازی این گروگان توسط نیروهای پلیس انجام شد، گفت: گروگانگیران برای

آزاد کردن پسر جوان حدود 40 میلیارد تومان از خانواده‌اش درخواست کرده بودند که با رهایی گروگان ناکام ماندند و برخی از این افراد نیز دستگیر شدند. تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

کدخبر: 868219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟