فیلم گرداندن اراذل و اوباش شرق تهران / خون روی دیوار پاک نشده بود ! + عکس های تکاندهنده
حجم ویدیو: 221.60M | مدت زمان ویدیو: 00:06:45

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، درباره دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش شرق تهران که در یک درگیری، مغازه داری را در حوالی میدان پروین با چاقو و شمشیر به شدت زخمی کرده بودند گفت: این افراد هرکدام دو الی سه مورد سابقه درگیری داشته اند. شرارتی که توسط این افراد اتفاق افتاده، متاسفانه آسیب جسمی زیادی را به شاکی وارد کرده است. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس و استخراج فیلم های دوربین مدار بسته مشخص شد این افراد با شمشیر به این فرد حمله کرده اند و سپس به منزل مسکونی او نیز ورود کرده اند. 

وی ادامه داد:  محل درگیری در خیابان 196 تهرانپارس، یکی از خیابان های شلوغ تهران محسوب می شود که محل کسب و کار افراد زیادی است و حتی روز درگیری نیز مردم زیادی در خیابان حضور داشتند، اما  به دلیل مسلح بودن این افراد به سلاح قمه و شمشیر حتی همسایگان نیز جرئت دخالت نداشته اند.

 اراذل تهرانپارس

سرهنگ راستی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که پلیس  وقتی این موضوعات در سطح جامعه رخ می دهد، برخورد جدی داشته باشد تاکید کرد: خوشبختانه با تعامل خوبی که بین فرماندهی انتظامی پلیس و قوه قضاییه صورت گرفته است، مجموعه پلیس در تهران بزرگ به راحتی با اراذل و اوباشی که بخواهند مخل نظم عمومی شوند، برخورد جدی خواهد کرد. 

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: ما با هرکسی که قمه و شمشیر بردارد و بخواهد در انظار عمومی، اقدام به عربده کشی یا شرارت کند برخورد سخت می کند. اراذل و اوباش باید بدانند که پلیس با اقدامات اطاعاتی خود، این افراد را هرجای ایران که مخفی شده باشند در کم تر از 48 ساعت دستگیر خواهد کرد.

راستی در پایان با بیان اینکه این افراد فعلا به صورت بازداشت موقت در اختیار پلیس هستند، تاکید کرد: ما سرباز فرمانده خود هستیم و تمام توان و تلاش ما چه در گذشته و چه هم اکنون و چه آینده روی این مسئله است که اراذل و اوباش نتوانند کوچکترین مزاحمتی برای مردم داشته باشند. این در حالی است که با اشرافی که ما در تهران داریم، پرونده ای در حوزه پلیس اطلاعات وجود ندارد که ما دنبال کسی باشیم و نتوانیم او را پیدا کنیم.

 اراذل تهرانپارس

در ادامه یکی از متهمان ادعا کرد که « من اصلا در این درگیری شرکت نداشته ام و فقط جدا کرده ام، فردی که شکایت کرده نیز فیلم کامل را برای پلیس نیاورده است.» در همین حین سرهنگ راستی فیلم مربوط به روز حادثه را که متهم قمه به دست بوده است را به نمایش گذاشته و دروغ فرد مشخص می شود.

سپس متهم دیگر بیان کرد که قصد دعوا با آن مغازه دار را نداشته اند و وقتی او گاز اشک آور استفاده کرده با یکدیگر درگیر شده اند. او نیز مدعی می شود که شاکی فیلم کامل دوربین مداربسته را در اختیار پلیس قرار نداده و فرد شاکی نیز خود شمشیر کشیده و همین مسئله باعث شده تا کار به اینجا برسد.

کدخبر: 868106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟