این مرد در میدان ونک با لباس پلیس جولان می داد / به زور از همه پول می گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در توضیح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری 145 ونک خبری را در خصوص مردی که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان های نظامی در حوالی محله ونک در حال تردد است، دریافت کردند.

وی افزود : ماموران پلیس بلافاصله به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را در حالی که با یکی از اتباع در حال گفت و گو بود شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده به دست آمد، این فرد نظامی نبوده و در هیچ ارگان های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نیست و با داشتن کارت های شناسایی متعدد تقلبی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم نظامی در سطح شهر تردد و اقدام به زورگیری از اتباع کشورهای همسایه می کند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیشتر با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر و تحمل کیفر داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس 110 در میان بگذارند.

 

کدخبر: 867845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟