وحشت دختر گیلانی از این شیطان صفت ! / مرد بی شرم  لو رفت !

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر ، اظهار داشت: در پی شکایت یک خانم جوان در خصوص تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی توسط فردی ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی متهم 28 ساله این پرونده در شهرستان رشت شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس پس از مشاهده مستندات و ادله جرم به بزه انتسابی اعتراف و هدف خود از این کار را اخاذی و رسیدن به خواسته‌های شوم عنوان کرد، افزود: این فرد با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی نمی‌گیرند و با اعتماد بی‌جا و دوستی‌های اینترنتی، خود را گرفتار مشکلات می‌کنند که این موارد زمینه‌ساز بسیاری از جرایم سایبری است.

سرهنگ نقی‌مهر در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا آدرس www.cyberpolice.irبه بخش فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع دهند.

مرجان گودرزی /گیلان

کدخبر: 867226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟