سرنوشت مرد کرجی بعد از کلاهبرداری 6 میلیاردی

حوادث رکنا: سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر دستگیری فردی به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری ۶ میلیاردی، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی و تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با معرفی خود به عنوان کارمند دستگاه قضائی با چرب زبانی وعده دریافت وام کلان از بانک را به مالباخته داده و در ازای این کار مبلغ ۶ میلیارد ریال از نامبرده دریافت و متواری شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به این که متهم هیچ گونه ردپایی از خود برجای نگذاشته بود بنابراین با اقدامات گسترده پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و نامبرده تحت نظر قرار گرفت. این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه مأموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز به اعتراف متهم به کلاهبرداری و جعل عنوان اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که خود را از کارکنان دولتی و قضائی معرفی کرده و وعده انجام کارهای غیرقانونی را می‌دهند، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 866605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟