قطعی تلفن 50 روستا به خاطر برف و کولاک / سرنوشت این 138 نفر چه شد؟

حوادث رکنا: منصور شیشه فروش در خصوص آخرین وضعیت استان با توجه به ورود سامانه بارشی و برف و کولاک اظهار داشت: طی ۲ روز گذشته ۲۱۰ تیم امدادی اورژانس هلال احمر آتش‌نشانی، راهداری و پلیس راه و مدیریت بحران، شهرستان‌ها با استقرار در جاده‌های ارتباطی شهری و روستایی غرب، جنوب و شمال استان اصفهان نسبت به ارائه خدمات اقدام کردند.

وی افزود: این تیم‌ها طی ۲ روز اخیر اسکان زمینه اسکان اضطراری ۴۰۰ خانواده را فراهم کرده، ۵۶۲ خودروی در راه مانده را امدادرسانی کرده و ۱۳۸ فرد گرفتار در برف و کولاک و تصادفات را نجات دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: به دلیل بارش برف وکولاک راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در مناطق غرب و جنوب استان مسدود و تلاش راهداران برای بازگشایی و برف روبی ادامه دارد.

آبرسانی سیار به ۲۰ روستا

وی تصریح کرد: همچنین به علت شدت برف هم اکنون ارتباط مخابراتی و صدا و سیمای شهرهای بی ده و کمه و ۵۰ روستا در بخش‌های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم با جمعیت بیش از ۲۸۰۰۰ نفرقطع است.

شیشه فروش اضافه کرد: برق بیش از ۲۲ روستا در مناطق غرب و جنوب استان نیز طی چند روز اخیر قطع بود که با تلاش مسئولان، برق ۲۰ روستا وصل و تلاش برای بازسازی شبکه برق ۲ روستا در مناطق فریدونشهر و چادگان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین آبرسانی سیار برای تأمین آب در ۴۰ روستای در مناطق غرب و جنوب همچنان ادامه دارد.

اعزام نیروی امدادرسانی به چهارمحال و بختیاری

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین به کمک رسانی در عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای ارتباطی در چهار محال و بختیاری اشاره کرد و گفت: ۵ اکیپ برف روبی از اداره راهداری و شهرداری‌های استان اصفهان به همراه تجهیزات و ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بلدوزر، ۴ دستگاه کامیون و ۴ دستگاه برف روب بهاستان به چهار محال و بختیاری اعزام شد

 

کدخبر: 866602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟