افشای راز ریزپرنده های مهاجم در اصفهان / سیر تا پیازش را بخوانید

حوادث رکنا؛ قطعات ریزپرنده‌هایی که در اقدام خراب‌کارانه چند روز پیش علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود به همراه مواد انفجاری، با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند وارد ایران شده است.

بر اساس اطلاعات دریافت شده، این گروه‌ها به سفارش سرویس امنیتی بیگانه پس از دریافت قطعات ریزپرنده‌ها و مواد انفجاری، آنها را از یکی از مسیرهای صعب‌العبور در شمال غرب وارد کشور کرده و به رابط سرویس در یکی از شهرهای مرزی تحویل داده‌اند.

این گزارش حاکی است؛ قطعات و مواد فوق در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و برای حمله خراب‌کارانه علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

در مردادماه سال جاری نیز یک گروه تروریستی از عناصر ضدانقلاب کُردی که از سوی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای انفجار در تاسیسات صنعتی اصفهان سازمان‌دهی شده بودند توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

افراد دستگیر شده که برای انجام عملیات خراب‌کارانه از سوی عوامل موساد در یکی از کشورهای خارجی آموزش دیده بودند با انتقال تجهیزات و مواد انفجاری بسیار پیشرفته از طریق اقلیم کردستان عراق به کشورمان، قصد داشتند تاسیسات مهمی در اصفهان را منفجر کنند.

ضرورت جلوگیری از اقدامات مخرب و ضد امنیتی گروه‌های ضدانقلاب کُردی که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند بارها به دولت این کشور گوشزد شده است.

تداوم فعالیت‌های تروریستی این گروه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که دولت عراق هنوز نتوانسته به مسئولیت‌های قانونی خود در این خصوص به صورت کامل عمل نماید.

 

کدخبر: 866273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟