ناگفته های تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات / پای یک زن در میان بود + فیلم
حجم ویدیو: 30.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 2 ظهر روز گذشته مردی اسلحه به دست برای انتقام از همسرش، وارد اتاق اصناف شمیرانات شد.

مرد مسلح بعد از بیان آخرین حرف هایش درحالی که لوله اسلحه به سمت همسر سابقش گرفته شده بود، ماشه را چکاند. اما گویا بخت با آن زن یار بود و اسلحه شلیک نکرد.

زن جوان ابتدا به زیر میز پناه برد و در حالی که او و همکارانش به شدت وحشت کرده بودند، در حرکت بعدی به سمت یکی از اتاق ها دوید.مرد مسلح با تصور اینکه همسرش به سرویس بهداشتی رفته است چند گلوله به در سرویس بهداشتی شلیک کرد.سپس به یکی از اتاق ها رفت و اسلحه را به سمت زن جوانی که همکار همسرش بود گرفت تا او را وادار کند مکان اختفای همسرش را فاش کند.

در همان لحظه خزانه دار اتاق اصناف که رئیس اتحادیه ملزومات و مصنوعات ساختمانی شهرستان شمیرانات بود؛ با شنیدن سر و صدا از طبقه پایین به محل حادثه آمد و سعی کرد مرد مسلح را خلع سلاح کند تا به کسی آسیبی نرسد اما در همان لحظه مرد مسلح به سمت او شلیک کرد و با اصابت گلوله به قفسه سینه اش، این مرد جانش را از دست داد.

سپس قاتل از ساختمان پایین آمده و به سمت کوچه قوام که مقابل ساختمان اتحادیه است فرار می کند اما در کوچه قوام اسلحه را این بار به سمت سر خود گرفته و با چکاندن ماشه، به زندگی خود پایان داد.

مقتول 63 ساله به نام حاج حسن محققی از افراد سرشناس محله شمیرانات محسوب می شود که روز گذشته برای کار به اتاق اصناف مراجعه کرده بود.

در تحقیقات خبرنگار رکنا مشخص شد که خانه محسن حققی معروف به حاج محسن،  2  کوچه بالاتر از محل حادثه است. او 2 فرزند 22 ساله و 34 ساله دارد .

تحقیقات میدانی خبرنگار رکنا نشان از آن دارد که قاتل با همسر سابق خود اختلاف داشته و با توجه به اختلافات قدیمی برای قتل پای در محل کار همسر سابقش گذاشته تا دست به قتل همسرش بزند که سناریوی با گیر کردن اسلحه تغییر پیدا کرده و حسن محققی که برای نجات جان زن جوان به سمت مرد مسلح می رود هدف گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد.

بررسی های اولیه حکایت از آن دارد که قاتل قبلا چند بار همسرش را تهدید به مرگ کرده بود و به او اعلام کرده بود که اسلحه برای به قتل رساندنش خریده است.همچنین قاتل مدتی قبل اقدام به آتش زدن خودرو همسرش کرده بود.

بنابر این گزارش اجساد قاتل و مقتول برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شده است.همچنین در صورتی که اولیای دم حاج حسن محققی درخواست دیه کنند، با شناسایی اموال قاتل، از محل همان اموال دیه مقتول پرداخت خواهد شد.

قتل دراتاق اصناف 8 بهمن

کدخبر: 865494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟