مرگ سارق قمه به دست خیابان پاسداران در صحنه حمله به زن جوان / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، یک ظهر معمولی اواسط آذرماه امسال، خیابان پاسداران تهران در هیاهوی همیشگی اش فرو رفته بود.عبور و مرور ماشین ها و تردد آدم ها هیچ چیز کم از تکاپوی طبیعی شهر نداشت.

اما ناگهان درست مقابل چشمان حیرت زده مردم یک فاجعه زیر پوست وقایع خزید و التهابی به جریان افتاد.مردم بهت زده بودند و دوربین های مداربسته صحنه وقوع این فاجعه را به ثبت رساندند.حادثه که وقوع آن تنها به چند ثانیه بسنده می کند.

زن جوانی سوار بر یک خودرو خارجی در حال عبور از کنار خیابان بود.دو جوان موتورسوار به او نزدیک شدند و در چشم برهم زدنی کیف او را از پنجره خودرو بیرون کشیدند و اقدام به فرار کردند اما فرار آنها ناکام ماند و درست در همان لحظه تصادف مرگبار گریبان آنها را گرفت.

زن مالباخته در حال فرار از صحنه سرقت خودرو خود را به سمت وسط خیابان راند.موتور سارقان جلوی او پیچید و بعد از برخورد با خودرو پراید هر دو سارق زمین خوردند.یکی از آنها از زمین بلند شد و پا به فرار گذاشت اما شدت اصابت راکب موتور با زمین به حدی بود که جان خود را از دست داد.

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.خانواده متوفی شکایت خود را از راننده به اتهام قتل ثبت کردند.ظن آنها به راننده از این جهت بود که گمان می کردند ربودن کیف راننده از سوی پسرشان سبب شده بود که راننده اقدام به زیر گرفتن فرزندشان کند.همچنین اعلام کردند که پسر جوان آنها مدتی قبل از شهرستان به تهران آمده بود و آنها در جریان کار و شغلش نبودند.

با دستورات وحید ناصری بازپرس پرونده، کارشناسان تحقیقات خود را روی صحنه تصادف منجر به مرگ آغاز کردند تا مشخص شود این تصادف عمدی بود یا خیر.

همچنین زن جوان تحت بازجویی قضایی قرار گرفت و در اظهارات خود ادعا کرد:«سارقان در چشم بر هم زدنی به خودرو من حمله کردند.آنها ابتدا با قمه لاستیک خودرو را پنچر کرده و سپس با همان قمه به شیشه خودرو ضربه محکمی زدند و کیف من را قاپیدند.این رفتارهای خشن آنها سبب شده بود دختر خردسال من به شدت وحشت کرده بود و جیغ می کشید.من به حدی مضطرب شده بودم که به هیچ چیز جز دور شدن از آن خیابان فکر نمی کردم.قصد برخورد با سارقان را نداشتم و این حادثه یک تصادف بود.»

با توجه به ادعاهای زن جوان، بازپرس پرونده دستور کارشناسی خودروی او را نیز صادر کرد تا صحت ادعای او بررسی شود.در صورتی که نظرات کارشناسان، سوءنیت و قصور راننده را به اثبات برساند، دستور بازداشت او برای طی روال قانونی از سوی بازپرس ناصری صادر خواهد شد.

کدخبر: 864372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟