دسیسه وحشتناک مدیران اختلاسگر هلدینگ برای مدیران جدید / آدمکشی و آتش افروزی 4 شرور اجیر شده + فیلم
حجم ویدیو: 24.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38

به گزارش رکنا، سردار رحیمی در خصوص دستگیری اوباش سطح یک برخی استان ها که بعنوان یک باند برای مدیریت جدید یک هلدینگ بزرگ ایجاد مزاحمت کرده بودند گفت: این افراد اوباش سطح یک هستند به شکلی که در زیر مجموعه خود نوچه دارند، آنها با همدستی یکدیگر با یک شرکت تعامل می کنند و در فساد مالی مدیران سابق یک شرکت سهیم می شوند.

وی افزود: مدیران یک شرکت فساد مالی داشتند و پس از تغییر تیم مدیریتی شرکت این افراد اجیر می شوند که با ربایش فرزندان مدیریت جدید یا به آتش کشاندن خانه آنها از تیم جدید مدیریتی زهر چشم بگیرند تا فساد مالی مدیریت قبل را افشا نکنند.

سردار رحیمی ادامه داد: این شرکت هلدینگ دولتی بزرگی است و این اوباش از سمت تیم سابق مدیریت آن اجیر شده بودند، همکاران پلیس با تیزهوشی اطلاعاتی هم فساد مالی را افشا کردند و هم این افراد را  دستگیر کردندو 1500  تا 2000 میلیارد عددی است که درمورد فسادمالی مدیران سابق شرکت اعلام شده است علاوه براین ماشین منشی شرکت که اطلاعات  دقیقی هم داشته به آتش کشیده اند.

شاکی این پرونده که پسر مدیرعامل است اظهار کرد: پدر من به دلیل وظیفه الهی که برای خود می دیده این فساد را افشاگری کرد و سعی داشت جلوی ادامه آن را بگیرد اما این اوباش من را در خیابان با ضربات چاقو راهی بیمارستان کردند و تا یک قدمی مرگ پیش رفتم .

بنا بر این گزارش، در این عملیات پلیسی مدیران قبلی این هلدینگ بزرگ اختلاس میلیاردی شان فاش شده و پرونده در روند قضایی قرار گرفته است.

کدخبر: 864106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟