انهدام باند بزرگ خانوادگی تولید زیرزمینی داروهای تقلبی در تهران + عکس

به گزارش رکنا؛ علی صالحی دادستان تهران اظهار کرد: با رصد و پایش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طی یک عملیات، شبکه گسترده تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد، متادون و مخدر در استان تهران منهدم شد.

دادستان تهران بیان کرد: در این عملیات کارگاه فرآوری داروهای تقلبی ترک اعتیاد شناسایی شد که طی آن بیش از ۴ میلیون حبه قرص متادون و مقادیر زیادی شربت تریاک و شربت متادون کشف و ضبط شد.

وی افزود: این شبکه زیرزمینی که به صورت خانوادگی فعالیت می کرد و در سطح کشور فعالیت داشته است، با استفاده از روش‌های متقلبانه و با همکاری عطاری‌های غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد ، انواع قرص‌های متادون، شربت تریاک و ده‌ها داروی دیگر که نیاز به تجویز پزشک دارد را به صورت غیر مجاز فروش می‌رساندند.

دادستان تهران بیان کرد: اقلام مکشوفه به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی شده بودند اما حاوی قرص ها و شربت های غیر مجازی بودند که در صورت مصرف عوارض خطرناکی می‌تواند داشته باشد.

صالحی با اشاره به اینکه داروهای پزشکی صرفا با تجویز پزشک و داروخانه‌های مجاز باید تهیه شوند تاکید کرد: در این پرونده همچنین برای عطاری‌های متخلفی که با این شبکه زیرزمینی همکاری داشتند، پرونده قضایی تشکیل شده است.

صالحی گفت: ۶ نفر از نفرات اصلی این باند در یک عملیات ضربتی هماهنگ در تهران، شهریار و پاکدشت با دستور مرجع قضایی، دستگیر شدند.

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد6

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد5

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد4

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد3

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد2

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد1

انهدام شبکه زیرزمینی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد - Copy (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 863731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟