سرقت 5 هزار دلاری از بازیـگر معروف سینما و تلویزیون / جمشید در خیابان فرعی اسلحه کشید!

به گزارش رکنا، چند روز قبل، یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون با مراجعه به کلانتری از یک سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با مردی به نام جمشید آشنا شدم. او در کار ارز دیجیتال بود. دوستم می‌گفت با آموزش‌های وی وارد بازار ارز دیجیتال شده و کلی سود کرده است.

دوستم به قدری از جمشید تعریف کرد که وسوسه شدم و من هم به او زنگ زدم. جمشید مدعی بود خیلی زود مبلغی را که برای این کار سرمایه‌گذاری می‌کنم دو برابر می‌شود. البته او برای سرمایه‌گذاری فقط دلار قبول می‌کرد.

بازیگر جوان گفت: روز حادثه با جمشید قرار گذاشتم و قرار بر این بود که من 5 هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به او بدهم. قرارمان در یک رستوران بود و به همراه دوستانم راهی محل شدیم. اما از جمشید خبری نشد و نیم‌ساعت بعد تماس گرفت و مدعی شد که در ترافیک گرفتار شده و از من خواست تا محل قرار را تغییر دهم. قبول کردم و به آدرس جدیدی که گفته بود رفتم و دوستانم که کار داشتند با من به محل قرار دوم نیامدند.

بعداً متوجه شدم که جمشید متوجه شده بود که در رستوران تنها نیستم به همین دلیل محل قرار را تغییر داده بود. به محل قرار دوم رفتم و او سوار خودرو مزدا 3‌ام شد. مسافتی نرفته بودیم که به درخواست او وارد خیابان فرعی شدم تا به محلی که می‌گفت برویم.

اما به محض اینکه وارد خیابان فرعی شدم، او اسلحه را به سمتم گرفت و با تهدید 5 هزار دلارم را گرفت و حتی وسایل باارزش مثل انگشتر و ساعتی را هم که دستم بود، سرقت کرد. بعد هم به من گفت اگر جانت را دوست‌ داری بهتر است که دنبال من نیایی و در خلاف جهت خیابان فرار کرد. با شکایت پسر جوان، تحقیقات برای دستگیری متهم به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت آغاز شد و کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

کدخبر: 863192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟