حد خودتان را بدانید / سخنگوی خودروسازان در جایگاهی نیست که برای پلیس تعیین تکلیف کند

به گزارش رکنا، ندا خدایاری مشاور رسانه ای پلیس راهور فراجا با اشاره به توییت غیرکارشناسانه سخنگوی خودروسازان امید قالیباف اصل، اظهار داشت: سخنگوی خودروسازان با انتشار متنی مغایر با ابعاد و اندازه مسئولیتی که بر عهده دارد و فراتر از جایگاهی که در آن قرار گرفته است، به بهانه ترافیک امروز تهران، پلیس را مورد خطاب قرار داده است که لازم می‌ دانیم چند نکته را در این ارتباط متذکر شویم.

وی در ادامه گفت: در ابتدا به سخنگوی خودروسازان تأکید می‌کنیم که شما در جایگاهی نیستید که با ادبیات طلبکارانه، پلیس را مورد خطاب قرار دهید و لذا به وی توصیه می‌کنیم که پای خود را به اندازه گلیم خود دراز کرده و حد خود را بداند.

این مشاور رسانه‌ ای یادآور شد: وقتی یک مجری خبر که اطلاعاتش از موضوعات تخصصی، محدود به سؤالات از پیش نوشته شده‌ای است که نویسنده و کارگردان آن بخش خبر به او دیکته می‌کنند، به سخنگویی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وزارت‌خانه‌های کشور منصوب می‌شود، اظهار نظر غیر کارشناسی در مورد موضوعاتی که به این شخص و تخصص او یعنی گویندگی خبر ارتباطی ندارد، دور از انتظار نیست.

این خبرنگار حوزه ترافیک و پلیس راهور با اشاره به ۵۰ درصد ترافیک پایتخت پس از بارش‌‌های جوی روز گذشته در تهران گفت:این وضعیت به دلیل کیفیت ضعیف و غیر استاندارد خودروهای تولید داخل و لاستیک‌های بی‌کیفیت و فاقد استاندارد این خودروهاست که آقای مجری وظیفه سخنگویی سازندگان آنها را بر عهده دارد، تولید می‌شود.

ایشان خاطر نشان کرد: پلیس، حافظ جان و مال و ناموس مردم است و خودروهایی که شما سخنگوی سازندگان آن هستید، آرامش و امنیت جانی و مالی مردم را به خطر انداخته است و پلیس در جهت انجام وظایف ذاتی خود، موظف است در مورد این موضوع و اصرار به ادامه ساخت ارابه‌های مرگ ورود کند.

مشاور رسانه جانشین پلیس راهور فراجا در خاتمه به آقای سخنگو، تأکید و توصیه کرد: به جای اظهار نظر در موضوعاتی که به وی ارتباطی ندارد، وقت خود را صرف سر و سامان دادن به آشفتگی و شلختگی بی‌سابقه وزارت‌خانه متبوع از جمله در صنعت خودرو کرده و به جای فرافکنی و تناقض‌گویی در حوزه‌هایی که به وی مربوط نیست، بخت خود را در کشف قیمت خودرو در بورس و بازار سیاهی که در زمینه سوداگری خودرو بیازماید.

توییت امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت درخصوص ترافیک

توییت امید قالیباف

«این روزها نظیر خیلی از روزها، شهروندان ناظر ناکارآمدی مدیریت ترافیک شهری هستند.

‌بارش مختصر برف، ترافیک بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده و ضعف عملکرد پلیس درمدیریت آن برهمه آشکار شده، اگر پلیس راهور یک صدم آنچه درمورد خودرو نظر می‌دهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند شاهد چنین فجایعی نخواهیم بود.»

کدخبر: 861686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟