عابر پیاده بر اثر برخورد با خودرو در کمربندی امام علی(ع) قم فوت کرد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ مختار پناهی روز یکشنبه اظهار داشت: این حادثه شنبه شب در حدفاصل میدان ۷۲ تن قم و میدان ولیعصر این شهر رخ داد.

وی بیان کرد: بخشی از روشنایی محور نیز در محل وقوع حادثه خاموش بوده‌ و در این راستا دید راننده نیز کاهش یافته‌است.

وی علت کارشناسی حادثه را خطای راننده و هم چنین خطای عابر پیاده ذکر کرد.

کمربندی قم (بلوار امام علی) که در میان اهالی شهر قم به کمربندی امامزاده جمال و اراک نیز معروف است طولی نزدیک به ۲۰ کیلومتر دارد و در دو باند ماشین رو، میدان ولی عصر در نزدیکی مسجد جمکران را به میدان ۷۲ تن و سپس امامزاده جمال در ابتدای محور قم - سلفچگان متصل می‌کند.

ترافیک سنگین خیابان های مرکزی شهر قم، بسیاری از رانندگان شهری را تشویق به استفاده از این کمربندی کرده‌است تا هر چه سریع‌تر مسیر شمال به جنوب و بالعکس و شرق و غرب و بالعکس را طی کنند و به مقصد برسند.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای قم با وجود بارش ها و یخبندان گفت: درحال حاضر خوشبختانه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی این استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: در محورهای کوهستانی و روستایی که به مقدار کمی بارش برف روبرو بودند نیز مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می‌توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

 

کدخبر: 861500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟