بازداشت عاملان حمله به مردم در میدان معلم شهرری / قمه به دست بودند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در «میدان معلم» شهرری ، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۱ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند‌.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در محل مشاهده شد که ۲ نفر با استفاده از سلاح سرد ( قمه ) اقدام به درگیری و ضرب و جرح شهروندان کرده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده است.

 سرهنگ «جلیلیان» خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس هر ۲ متهم که قصد فرار داشتند در یک تعقیب و گریز دستگیر و تعدادی سلاح سرد (قمه) و یک عدد افشانه اشک آور از منازعان کشف شد، وی همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی لازم خبر داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت و جامعه را خدشه دار کنند برخورد میکند.

 

کدخبر: 861371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟