اعدام برای جوان مست تهرانی / او دوستش را کشت!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه دهم آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد . صدای فریاد های کمک خواهی مرد جوانی به نام بهرام در یکی از محله های جنوب تهران پیچید و همسایه ها که هراسان از خانه شان بیرون  رفته بودند با بهرام روبه رو شدند که  چاقو در دست فریاد می کشید دوستم و برادرم را کشتم .

همسایه ها بلافاصله به خانه بهرام رفتند و با پیکر نیمه جان دوست ۳۲ ساله اش به نام سیاوش روبه رو شدند که چاقو خورده بود و به سختی نفس می کشید. آنها خیلی زود اروژانس و پلیس را مطلع کردند.

به این ترتیب پیکر نیمه جان سیاوش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به قتل رسید.

بهرام که  شواهد نشان می داد حالت طبیعی ندارد و مست است به قتل دوستش در حال مستی اعتراف کرد .

در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت چاقو به قفسه سینه اعلام کرده بود بهرام قتل را گردن گرفت و به بازسازی صحنه جرم پرداخت و  پرونده اش با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

بهرام در  شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

 پدر قربانی گفت :پسرم و بهرام سالها با هم دوست های صمیمی بودند . آن روز پسرم برای میهمانی به خانه بهرام رفته بودم اما نمیدانم چه موضوعی میان آنها رخ داد که منجر به قتل پسرم شد.  من از خون پسرم گذشته نمی کنم و برای بهرام قصاص می خواهم .

سپس بهرام در جایگاه ویژه ایستاد و در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می ریخت گفت : سیاوش مانند برادرم بود. ما سالها با هم دوست بودیم و  همیشه باهم رفت و آمد داشتیم. آن شب در خانه تنها بودم که او را به خانه ام دعوت کردم تا با هم مشروب بخوریم. ما مقدار زیادی مشروب خوردیم و من از حال عادی خارج شدم. نمی دانم چطور شد که با هم درگیر شدیم. من چیزی از ماجرا به خاطر ندارم. ولی می دانم من دوست صمیمی ام را با چاقو کشته ام.

وی ادامه داد: من وقتی به خودم آمدم که مقابل در خانه رفته بودم و فریاد می کشیدم و از همسایه ها کمک می خواستم. من اتهام قتل را قبول دارم و شرمنده پدر و مادر سیاوش هستم. مستی زندگی مرا تباه کردم و حالا پشیمان هستم. می دانم اشتباه بزرگی مرتکب شده ام اما از پدر و مادر سیاوش تقاضا دارم به جوانی ام رحم کنند و مرا ببخشند. آنها خودشان می دانند من سیاوش را مانند برادرم دوست داشتم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده بهرام را به قصاص محکوم کردند.

کدخبر: 860882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟